Momenty môjho tehotenského života. A few moments of my pregnant lifetime.


Keďže sa moje tehotenstvo chýli ku koncu, chcela by som si pre seba urobiť takú malú rekapituláciu tohoto životného obdobia. Bolo to obdobie krásne, čarovné a fascinujúce, no zároveň extrémne náročné hlavne na začiatku a na konci. :D

My pregnancy is just about to end so it is great time to recap it. On the one hand it was very nice, charming and fascinating time of my life but on the other hand it was extremely hard especially at the beginning and the ending too.


Počas tehotenstva som sa stala extrémne závislá od zmrzliny. Zjedla som jej na kilá a nech mi bolo akokoľvek zle, zmrzlina bola vždy záchrana.

I became extremely addicted on ice cream in the pregnancy. I was able to eat kilos of it and it was always possible to eat it, even during nausea. 

Asi približne v polovici tehotenstva sme zistili, že čakáme dievčatko, čo bolo neuveriteľné pretože gény z manželovej strany to hrali úplne na chlapca. Dlho dlho sme tomu ešte neverili úplne, ale keď nám to potom ešte asi dvakrát potvrdili vybrali sme krásne meno na E. :)

Around the half of my pregnancy we were told that the baby is going to be a girl. It was totally unexpected because all the genes from the husband side was predicting a boy. We did not believed it for long time, but after second confirmation of the gender by the doctor we picked up the name beginning with the E. 


Naozaj veľkú radosť mi počas tehotenstva urobilo cestovanie. Som veľmi rada, že sme ešte stihli trip do Barcelony začiatkom mája a aj klasickú dovolenku pri mori v Taliansku. Okrem toho sme podnikli množstvo výletov a som naozaj rada, že mi to môj zdravotný stav dovolil. Mám aspoň trošku pocit, že som predzásobená zážitkami na nadchádzajúce domáce obdobie. :)

I am really thankful for opportunity to travel during my pregnancy even my health condition was not always perfect. We have made  trip to Barcelona at the beginning of May and later we have enjoyed classic summer holiday in Italy. Now I feel satisfied for all the experiences and  I am prepared for new period of staying home. :)

 Veľmi zaujímavé bolo aj dokumentovať ako rástlo moje bruško. Na začiatku som sa teda vôbec nefotila, jednak som sa cítila permanentne otrasne (a to až 4 dlhé mesiace) a ani zmeny neboli navonok vôbec viditeľné. Preto moje zábery začínajú až bruškom v 5. mesiaci vľavo hore a končia začiatkom 9. mesiaca dole vpravo.

It was very interesting to document my body changes. I have missed photos of the first 4 months because I was permanently feeling bad and also the changes were not very noticeable. That is why the progress starts with the picture of  5th month (upper left) and end up with the 9 month (down right).





Čo ma ešte veľmi teší je, že som stihla nafotiť s mojou sestrou (janamartish.com) nejaké profi tehotenské fotky a budeme mať teda krásne spomienky na toto obdobie. Ešte čakám na spracovanie jednej série fotiek a veru neviem sa veru dočkať!

What makes me very happy is that I have some professional pregnancy photos from my sister (janamartish.com). So the memories will be treasured! 


Moja aktuálna tehotenská forma v 38tt. Je to pre mňa veľmi zvláštne a aj sa teda bojím toho, že už čochvíľu budem bez bruška ale s drobčekom v náručí... Držte palce!

My actual form in week 38. It is crazy thinking about myself without this babybump but wit the baby in my hands... Wish me luck!

Komentáre

Obľúbené príspevky