Čo mi na tehotenstve bude a nebude chýbať? What I am going to miss/not miss about my pregnancy?



Čo mi chýbať nebude?

  • toto veľké bruško. V deviatom mesiaci je to naozaj už unavujúce a bruško mi už teda pri väčšine činností naozaj zavadzá a prekáža. Často sa mi stane,že niekde narazím alebo si ho ošuchnem.
  • únava. Posledné týždne teda cítim, že mi tehotenstvo dáva naozaj zabrať a teda vôbec nie som zvyknutá na to, že môj aktívny život sa zmenil na dosť pasívny, pretože proste nemám energiu.
  • bolesti všetkého druhu. Tak ako sa bábo vyvíja a potrebuje viac priestoru v brušku, tak aj tlačí na všetko okolo a z toho pramenia nemalé bolesti a zdravotné problémy. Určite mi nebude chýbať to pálenie záhy, ktoré mám hlavne večer. Nebude mi ani chýbať bolesť kolien a kĺbov, ktoré mi opúchajú, ani bolesť krížov či chrbta... 
  • kilá navyše. Veru tie mi určite nebudú chýbať, ak sa mi ich podarí zbaviť. Celkovo som ale zatiaľ pribrala cca 11kg, takže nie nejako extrémne, no na svoju útlu postavu je to celkom dosť a veru to cítim aj pri pohybe, že už nie som ako pierko.

  • citlivosť na pachy a vône. O tom by som vedela napísať celý článok, čo všetko mi v tehotenstve vadí a smrdí a pevne verím, že po skončení budem opäť schopná používať aspoň nejaký parfum, keďže momentálne si neviem predstaviť že by som sa niečím nastriekala.
  • nevoľnosti a vracanie. Prvých 4 až skoro 5mesiacov bolo jednoducho katastrofálnych. 

What I am not going to miss?
  • huge belly. I feel really tired with such a big belly and it is obstructing and bothering in lots of activities I am doing during day.
  • tiredness. Most of the time I fell really tired and pregnancy changed my active life to a very passive one. 
  • pain of all kinds. The baby is growing inside and she need more and more space... For my body it means a lot of hurts. I have problems with knees, back,swollen joints...
  • extra kilograms. I will not miss my 11 new kilos which I have gained during pregnancy. If I will loose them, of cource... :D 
  • extreme sensitiveness on smells. I hope that there will be day when I will be able to wear parfum...
  • nausea and vomiting. No words needed, I think :D

Čo mi bude chýbať?

  • ten pocit výnimočnosti. Je úžasný ten pocit, že vo vnútri vášho tela pestujete nový život. Je to strašne milé ako sa každý koho stretnem, teší a gratuluje nám k bábätku. Veľmi často sa mi stáva, že sa na mňa ľudia usmievajú a pozorujú mi bruško. Dokonca by som povedala, že bruško je magnet na oči. :) Je to naozaj kráse obdobie a toto mi bude určite chýbať, že sú ľudia ku mne príjemnejší.
  • obskakovanie. Hehe. No vlastne celé tehotenstvo sa o mňa doma starali. Najprv kvôli tým nevoľnostiam, keď som nebola schopná fungovať a teraz na konci, aby som sa nenamáhala a oddychovala. Zatiaľ si to užívam a hrozím sa toho, keď to skončí. :D
  • pocit, že môžete jesť čo chcete a kedy chcete a nikto vám to nezakazuje. :D Áno, tento bod je veľmi nákazlivý a nebezpečný, pretože môže skĺznuť až do prejedania sa. Ale myslím, že s tým som až tak problém nemala ale určite som si v posledných mesiacoch dopriala viac ako zvyčajne.
  • tehotenská móda. Módu vo všeobecnosti milujem a na tej tehotenskej mi bude chýbať to, že si s radosťou oblečiem oblečenie, ktoré úplne obopína bruško, bez toho aby som riešila či nevyzerám príliš najedene. :D 
  • pohyby, kopančeky a prítomnosť malého človiečika v brušku. Je to nádherné cítiť ako sa tam to bábo hýbe a dáva o sebe vedieť. To mi bude veľmi chýbať, také to prepojenie medzi nami, aj keď viem, že nás čaká iné a krajšie zoznámenie...
Som zvedavá, ako to bude vnímať po pôrode. :)

What I am going to miss:
  • that feeling of being special. When you are pregnant, yes You are very special because of the new life growing inside your body. I really enjoy meeting people and their smiles and congratulations during this period. I could also say that my belly is magnet for all eyes. :D I will really miss this time when everyone is really kind to me. :)
  • serving of my closest family. My family and husband were taking care of me really properly. I really thank them for everything. In the first trimester I needed help because of nausea and now in the last trimester they don´t want me to strain myself. 
  • that feeling you can eat what ever you want and nobody says anything. :D Extremely dangerous, there is a risk of overeating.
  • pregnancy clothing.  Wearing tight dresses without bad feelings of overeating :D
  • movements, kicks and presence of that little baby inside me. There is no better felling in pregnancy than this: baby movements. I am really looking forward to meet our baby E. :)
I am really curious about my feeling after giving birth... :)

Fotky sú od mojej úžasnej sestry fotografky janamartish.com/ photos by janamartish.com

Komentáre

Obľúbené príspevky